Här hittar du de senaste erbjudandena för Volkswagens mobila onlinetjänster.Missa inte kampanjpriserna för utvalda tjänster och Upgrades från VW Connect, We Connect, och Car-Net – våra kampanjer är tidsbegränsade.
Just nu finns inga kampanjerbjudanden
Utnyttja din provmånad nu
Just nu finns inga kampanjerbjudanden
Utnyttja din provmånad nu
Upptäck mer som din Volkswagen har att erbjuda. Har du redan en Volkswagen och ett giltigt VW Connect- eller We Connect-avtal? Då kan du som VW Connect- eller We Connect-huvudanvändare testa utvalda funktioner kostnadsfritt under en provmånad.
myVolkswagen erbjuder individuell information för dig och din Volkswagen. Här hittar du all relevant information om din bil, intressanta erbjudanden, tjänster, kampanjer och mycket mer.
För att logga in behöver du ett Volkswagen ID – använd bara länken nedan och klicka därefter på ”Logga in eller registrera”.
Ditt navigeringssystem hittar genvägar – tack vare information nästan i realtid
Uppdateringar nästan i realtid* gör navigatorn ännu smartare. Trafikinformation, ruttplanering, uppdatering av kartor och intressepunkter, allt uppdateras kontinuerligt online från webben. När all information uppdateras löpande är det enkelt att utnyttja och parera senaste händelser och hitta bästa vägen till målet.
Touareg har dessutom ”Online Trafikinformation Plus”. Med denna utökade tjänst får du ännu bättre koll på bästa vägvalet. ”Online Trafikinformation Plus” håller dig uppdaterad om trafikskeendet nästan i realtid. Navigatorn kan då snabbt föreslå alternativa sträckningar och ge rekommendationer som är detaljerade ända ner till valet av rätt körbana. Det kan vara avgörande t.ex. om köbildning endast sker på körbanan för lastbilar eller om en viss utfart har spärrats av. I så fall visar navigatorn ett kryss över aktuell körbana eller fil.
* Förutsätter att bilen har täckning genom aktuell mobiltjänstleverantör.
Villkor från Volkswagen
1.
När du köper ett nytt fordon kan du använda de digitala tjänsterna i VW Connect/VW Connect Plus eller We Connect/We Connect Plus under den första avgiftsfria avtalsperioden. För att kunna använda VW Connect-/VW Connect Plus- eller We Connect-/We Connect Plus-tjänsterna behöver du ett Volkswagen ID och du måste logga in med ditt användarnamn och lösenord. Efter att du har skapat ett Volkswagen ID och kopplat det till din bil kan du, beroende på bil, land, mjukvara och utrustning, använda olika digitala tjänster under en första avgiftsfri avtalsperiod. För detta måste du ingå ett separat VW Connect-/VW Connect Plus- eller We Connect-/We Connect Plus-avtal med Volkswagen AG online via https://www.myvolkswagen.net eller appen ”Volkswagen” (tillgänglig i App Store och Google Play Store). Den faktiska längden på den avgiftsfria avtalsperioden beror på när du aktiverar de digitala tjänsterna. Senast från och med den nittionde dagen efter att fordonet först levererades börjar den första avgiftsfria avtalsperioden automatiskt kortas ned. Exakt avtalsperiod för respektive fordon kan du se på myVolkswagen https://www.myvolkswagen.net.
För kunder med VW Connect och VW Connect Plus: De mobila onlinetjänsterna kan användas via en integrerad internetanslutning. Datapaket för att använda wifi-hotspot kan köpas från den externa mobiloperatörspartnern ”Cubic Telecom”. De kan användas inom täckningsområdet i flera europeiska länder. Datavolymen i dessa paket kan användas av alla användare och medpassagerare. Information om villkor priser och vilka länder som stöds hittar du på https://vw.cubictelecom.com. Alternativt är det möjligt att använda tjänsten via en mobil enhet (t.ex. smartphone) som har möjlighet att fungera som en mobil wifi-hotspot. Tänk då på att tjänsterna endast fungerar om du har eller tecknar ett eget mobilabonnemang med en operatör som har täckning inom det aktuella området. Att ta emot datapaket från internet kan leda till ytterligare kostnader (t.ex. avgifter för roaming), beroende på ditt mobilabonnemang, i synnerhet vid användning utomlands.
För kunder med We Connect och We Connect Plus: De mobila onlinetjänsterna kan användas via en integrerad internetanslutning. Datapaket för att använda streaming-tjänsterna, enskilda tjänster i In-Car-appar samt wifi-hotspot kan köpas från den externa mobiloperatörspartnern ”Cubic Telecom”. De kan användas inom täckningsområdet i flera europeiska länder. Datavolymen i dessa paket kan användas av alla användare och medpassagerare. Information om villkor priser och vilka länder som stöds hittar du på https://vw.cubictelecom.com. Alternativt är det möjligt att använda dessa tjänster via en mobil enhet (t.ex. smartphone) som har möjlighet att fungera som en mobil wifi-hotspot. Tänk då på att tjänsterna endast fungerar om du har eller tecknar ett eget mobilabonnemang med en operatör som har täckning inom det aktuella området. Att ta emot datapaket från internet kan leda till ytterligare kostnader (t.ex. avgifter för roaming), beroende på ditt mobilabonnemang, i synnerhet vid användning utomlands.
För att använda den kostnadsfria appen ”Volkswagen” behöver du en smartphone med lämpligt iOS- eller Android-operativsystem och ett SIM-kort med datamöjlighet och ett mobilabonnemang (befintligt eller separat) med din mobiloperatör.
Vilka tjänster som ingår i paketen We Connect och We Connect Plus eller VW Connect och VW Connect Plus kan variera från land till land. Tillgängligheten är också beroende av fordonsmodell, utrustning och installerad mjukvaruversion. Detta gäller även för tjänster från tredjepartsleverantörer. Tjänsterna är tillgängliga under den överenskomna avtalsperioden och kan komma att ändras eller upphöra under avtalsperioden. Mer information finns på https://connect.volkswagen.com och hos din Volkswagen-partner. Kontakta din mobiloperatör för information om gällande villkor för ditt mobilabonnemang.
Bilden kan avvika från svensk standard.
Varje Volkswagenpartner är fri att sätta sina egna priser (undantaget ID.3, ID.4, ID.5 och ID.7 som säljs genom en agentmodell).